Delta lanceert nieuw Klantenpanel
D

Via het Delta Klantenpanel kunnen klanten vrijwillig deelnemen aan onderzoeken over tal van onderwerpen. Men kan daarbij via vragenlijsten en activiteiten reageren, waarna de verkregen onderzoeksresultaten zullen worden gebruikt om services zoals internet, TV en mobiel bellen te verbeteren.

De ene keer is het een heel specifieke vraag, de andere keer is men meer in het algemeen benieuwd naar je ervaring bij het bestellen en gebruiken van een product of dienst van Delta. Ook is het mogelijk om nieuwe producten te testen of mee te werken aan een live evenement met klanten.

Heb je zelf, als klant, een vraag? Dan kun je online terecht in het Zeelandnet Forum. Iedereen is daar welkom, ongeacht woonlocatie of abonnementsvorm. Wel eerst even registreren als je een vraag hebt.

* Klanten van Delta hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen om vrijwillig deel te nemen aan dit nieuwe initiatief.

Trending in deze nieuwscategorie

LAATSTE NIEUWS

Eerlijkere verdeling waterschapslasten

Het wetsvoorstel voor een eerlijkere verdeling van de waterschapslasten is aangenomen door de Tweede Kamer. Waterschappen gaan daardoor vanaf 2026 verschillende tarieven hanteren voor...